hallådär.

idag har det varit en ganska lugn dag. Började halv nio som vanligt och då var det morgonmöte i fredagssofforna. Efter det var jag med Susanne på familjeavdelningen. Gick även runt och pratade lite med alla. Sen till halvelvakaffet hade jag med mig morotstårta och det var minst sagt uppskattat! Fick rejält med plus i kanten där! Fick utöver pluset även ett lasersvärd, haha, användbart som bövelen! Fick sluta tidigare så jag slutade 11 för dagen.

Då drog jag iväg till mina undersåtar och lämnade herbie till lyckligasoder. Pratade även med dessa geeks en stund och sen åt även jag och mamma där.
Efter detta hade jag TMI igen. För er som inte vet det är det typ en "grupp" fast med lärare som spelar tillsammans. Just nu spelar vi Mr Crowley med Ozzy Osbourne med Linnea Larsson på elgura och sång, hur cool är man inte? Även uppspelning snart, det kan bli, vad ska man säga, intressant..

Idag har jag mest suttit och skrålat och spelat in och skrattat åt det, haha, kan inte låta bli!:P Gitarren i mitt hjärta lix:) Nu ska jag kanske dra bett4N till person lite om jag orkar, CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0