champion

var alltså på måg igår. Det var väl sådär, det var trångt, fulare än jag trodde och massa folk i vägen. Jag och Elin blev väldigt lockade till samhäll när vi såg alla underbara människor där, eller tvärtom! Som tur var visade det sig att vi hade gått till sär-samhäll, haha. Nej men ärligt talat, det gav väl inte så mycket att gå där och kika, det blir samhäll-ekonomi ändå, iallafall tror jag det för stunden. Efter måg cyklade vi till älvhögsborg och kollade på handboll, väldigt trevligt.

Skön dag idag. Började med att ha praktiskt prov i hemkunskap, det gick väl sådär men.. Efter det bar det av till älvhögsborg för innebandyturnering. Vilka lag kom i final? Va? Va?
Det är såhär förstår ni kära vänner, det har alltid varit så att tjejerna i klass 9A har varit överseriösa, Vi har alltid haft med två lag och dom två lagen har kommit till final jämt, vilket sport det än är. Coolingar, jao? Iallafall, i finalen vann mitt lag bestående av mig, valbone, häggner, micka och eve, vi var oerhört grymma!

Idag händer ingenting, ingenting, tyskplugging och ingenting. Det ska bli underbart, can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0