ögoninfektion, buhuu

sjuk idag igen. Kul att vakna och inte kunna öppna ögat och vara tvungen att ha en jävla gul smörja i ögat så man ser ut typ som frankensteins monster (hihihih, gullig asså enligt fridiZ) eller nåt! Jag har baxat ögoninfektion alltså, nästan kul.

Imorgon ska jag och brudarna sjunga i matsalen för det är något jubileum eller nåt. Får se hur det blir med sången för min del, låter just nu som en limegrön, irriterad gammelskata och det kan jag väl säga inte är FÖR vackert. Får iallafall langa guran.

Träning idag också, jag som var taggad till tjugotusen, men det blir väl inget idag. Igår tänkte jag att jag skulle gå och kolla, men då får jag väl ha ögonbindel för ögonen för att de tränande hurtigbullarna inte ska bli helt hypnotiserade av mitt gula öga, och då ser jag ju inget ändå, så det skiter sig väl lite där. Får se hur jag gör.

Frida och Elin ska hälsa på mig efter skolan iallafall så vi får övat lite på skrålningen. Det kommer gå galant, as usual.

Mannar, jag måste bara få vara lite dum nu. Jag ska till Thailand den 19 december. Man tänker kanske: "men det äää ju ett ååååååår dit!" men det är det baskemej inte ska jag tala om för er! Det ska bli helt underbart, jag längtar helt sjukt mkt! Bara steka hela dagarna, jag ska nämligen bli genomstekt och vara brun ändå in till skelettet, låter det fint? Bara leka med brorsan hela dagarna och bygga sandslott och ragga brudar åt lillemann1, hahaha. En sak som kommer vara lite sorglig är julafton. Då kommer jag nog gråta en skvätt, buhu. Men det ska ha gått över fram till nyår då jag och linus ska ragga sexiga thailändare hela natten lång! (SKÄÄÄÄMT)
Hoppas att alla inte ser mig som en kille detta året iallafall, det var faktiskt inte ens kul. Det hände flera gånger! En gång var det såhär: Vi åkte i en bil med en chaufför hela familjen och vi hade åkt i nån timme. Efter ett tag vänder sig chauffören till pappa och frågar: "-Har ni bara två söner?" Det tyckte jag var sketaskojigt, eller inte. När linnea gick ur bilen en stund senare hade hon helt plötsligt två tofsar, vad kom det sig tro? Men ärligt talat, jag kan förstå't, jag var inte direkt vacker då. Jag skrattar så fort jag ser bilder från den tiden, helt sjukt. Menar verkligen inte att jag är en sexbomb nu, men då var jag inte att leka med!
Men nu ska jag återgå till historieboken, puss på det och tjofräs SPIDERMAN! hahahhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0