ett ord, SJUKT

med tanke på mitt deppiga förra inlägg så får jag väl skriva lite om när mitt liv leker. Har upplevt hela denna helg med elin, det var faktiskt riktigt längesen! Helt sjukt, jag har HELT ÄRLIGT aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Haha jag skrattar bara jag tänker på't, helt underbart. Det kändes verkligen som det behövdes en sån här SÄÄÄÄR-helg. Helt wonderbart har det varit för er som vill veta.
Elin, du är den besta hesten i verden, eller iallafall i trolliz, puzz!

Lite konstiga grejer som bara jag och elin fattar:
-gunilla, kan du säga mjau?
-är det en vante?
-hwnåå
-svikare
-kameler i träääägårn
-charmota! nej, ELIN!
-hola!
-motsatsen till ful=**** TIHIIH
-då var vi framme!
-här ska det vara en stoppskylt. TVÄÄRNIT!
-där kommer bussen!
-särklapp på 3
-jag önskar att björnen var bög
- hit med kardan!
-vart är alla coola? ne just det, dom är ju här
-asså det går inte, det går INTE!
-tvångstankar
- axelträning
-det kan ni skriva på mvg-frågan
-trots allt, så får du ditt körkort idag..
- flytförmågan, hur är det med den? ja .. man överdriver ju om man säger att den flyter!
-men det låter ju JÄTTEBRA det här!
-BETTAN AXELERERAR ALÉ ALÉ ALÉ, ALÉ ALÉ ALÉ

ÅÅÅHMAAHGAAAAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0