LALALALALALA

idag har det varit ganska skoj, men ändå lite sorgligt.
Vi hade engelska och so innan lunch, och där hände det väl egentligen inte så mkt, det var inte så mkt att göra heller för vi hade arne på båda lektionerna.

Det var efter lunch allt hände. Vi hade varit lite halvkonstiga på rasten så när vi kom in till svenskan var vi på g. Jag och elin körde lite HARIIBAAA!!!! och LALALLALALA på arabiskt bröllop-style, det slutade med att arne kollade argt på oss och sa: "-Men vi har väl inga araber här inne!" Så dumt, vi bröt ihop. En liten stund efter detta skulle Valbone jaga emil som precis hade sprungit ut men innan hon sprang ut genom dörren körde hon en liten dans. Mitt under dansen grabbade arne tag om henne och kastade iväg henne från dörren! Då grät jag och elin kan jag ju säga!

På tyskan var det också LITE trevligt. Eftersom frida och valbone var ute på äventyr (läs längre ner) så satt jag med niklas-nicka, martin-myrslok och kalle-guldhamster. Vi satt och kastade suddgummibitar på FRIIIIDRICH, förlåt för det fridrich.

Fridas mobil blev även snodd denna dagen. Det började med att emil tog den från fridas bänk och hon började jaga honom. Efter ett tag var valbone också med i fighten och det gick hett till i korridorerna, det var fight på riktigt! Efter ett tag blev det däremot lite seriösare och emil sa att han hade lagt mobilen på bänken och visste inte vem som hade tagit den efter, jag har ingen aning om hur det var så jag vill inte säga nåt om vem som tog den. Nu har alltså min, fridas och elins mobiler blivit snodda i skolan, är det inte LITE skumt? På nåt sätt känns det lite konstigt..

Idag ska jag väl inte göra något speciellt, matteprov imorgon så jag får väl kolla lite på det. Sen kanske jag åker ner till älvhögsborg och kollar lite handboll, får se hur jag gör med den saken. HEJ!

Kommentarer
Postat av: hmmmmm

hahahhaaah, "vi är väl inga araber här inne " hahhahahaha, shit assså

2008-11-20 @ 17:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0