update, JAO

som ni ser så har jag fixat till lite grejer nu när jag sitter hemma och nördar i min ensamhet. Det finns numera en nedräkning till Thailand, lite blommig bakgrund (blir det för mkt?) och tusen nya låtar i ipoden blandannat. Så kan det gå när man inte har nåt vidare intressant liv på dagarna. Jag är så snygg att när linus kom hem utbrast han: "OJ! Har du sett hur du ser ut!?" Hihihih, nån som vågar hälsa på? tihihih.
Men ärligt, ipoden här till höger, lyssna! Vissa låtar är kanske mindre bra än andra enligt er, men vissa låtar där har man ju en del rejäla minnen till så dom måste ju finnas med, hahah! Jag har ju bästa musiksmaken också, eller inte, mobb4d dirr, jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0