trö[email protected]

har varit grymt trött idag! Vaknade nio och sålde tidningar. Det var underbart, kallt och halt. Efter det la jag mig i sängen och slöade hela dagen, helt ärligt, gick knappt upp! Det var underbart. Klockan sju var jag tvungen att röra på fläsket och gå och hämta moppen, janne har nämligen fixat och trixat lite och nu går bettaN som en gudinna igen! Det känns skönt, har känt mig helt handikappad ett tag nu utan henne.

Klockan åtta var det ju andra avenyn! Riktigt taggad var jag, hade ju laddat hela dagen. Bra avsnitt tycker jag, dock lite för utdraget samtal hos familjen fagerlind. Kul att Livs mamma Randi är back så det händer något!

Just nu flyger en fluga runt i mitt rum och surrar och jag blir så irriterad! Flugor ska väl ha gått i ide nu? I mitt rum ska dom iallafall inte befinna sig på kvällskvisten, det ska dom ha klart för sig. .Nej flugor är inte något att hänga i julgranen, så att säga.

Skola imorgon=blandade känslor. Blandningen består av: ilska, sorg, depression, trötthet, vrede, nedstämdhet m.m. Någon mer är jag som längtar till nästa lov?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0