torsdag kväll, haha

den här kvällen/eftermiddagen har varit lite trevligt. Nästan hela eftermiddagen satt jag vid datorn (som vanligt, kul liv?) men jag gjorde faktiskt lite tyskaglosor också! Efter en stund blev jag trött på't och la mig i sängen och surade. Det slutade med att jag sov en liten stund. Efter det gick jag ner och gjorde linneas specialare med extra allt.
Om ni väldigt gärna vill ha receptet finns det här:
- lite persiko-hallon glass
-lite mjölk
-lite vaniljyoughurt
-lite oboypulver
-mycket hallon
-lite olika frön och grejer (nyttigt!!!)
-lite kokos
mixa ihop geggan, lägg på skivad banan och häll i en jättestor te-kopp! voila! bon apetit!

Sedan satte jag mig vid tvn med mina söta familj och gosade lite med min älsklingsbror. Det blev även lite kortspel, och jag var kingen som vanligt. Nu ska jag troligtvis krypa till kojs, fast med lite gitarrspel innan. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0