sjuk

vad gör man när man är sjuk? Är det bara jag som blir sjukt deppig och ligger och glor in i väggen och tänker på gamla tider? Hoppas jag inte är ensam om det. Det är alltså vad jag har gjort idag. Eller aa, mamma väckte mig och såg direkt att jag verkade sjuk, jag kunde ju knappt prata heller så.. Mamma sa att hon märkte redan igår att jag inte var på topp när jag efter matchen inte ville ha glass på donken, haha.

Har alltså sovit typ hela tiden fram till 3 ungefär och efter det har jag stekt vid datorn. Som ni kanske märker är jag rätt tråkig nu för tiden. Förr var jag jätterolig jämt (okej kanske inte men..) men det är jag inte längre. Jag bara går runt och surar och tänker på allt hela tiden, men det blir väl bättre får jag hoppas. När jag kommer tillbaka från thailand då ska jag vara den vanliga linnea igen, så då får ni akta er! Hoppas jag iallafall..

Men nu ska det inte suras mer, för nu ska det pluggas! tackåhej


Kommentarer
Postat av: Anonym

e åxå sjuk......måste testa om det funkar att skriva kommentarer på dina inlägg....fast INGEN ANNAN gör ju det...så man kanske inte ska det...? Å nu vet ju du att jag varit inne å kollat på din blogg...så nu blir du kanske sur...? ;-(

Fast jag är glad å inte sur;-)

2008-11-17 @ 17:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0