sångfågelN

idag var det typ dagen D, alltså matsals-sjungning för hela slanten och det innebar nada lektioner typ, gött som fazen. Det blev tre underbara sångnummer av oss och inte ett öga var torrt, typ lixom daaaah. Fick även reda på vem som ska va stavreskolans lucia, haha. Undra vem... men ärligt, det är lika bra att jag blir så töntig jag kan bli, elevrådsordförande, tönt och nu lucia. Men jag kommer ju iallafall bli ihågkommen, som tönten då, men alltid nåt! Hahaha!

På tal om tönt, dagen till ära ska jag plugga. Matteprov på fredag som jag har nada koll på och so-läxförhör imorgon som jag inte har varit med på en enda genomgång om, suveränt! Och för er som undrar, mitt öga är fortfarande rött, dock inte gult, synd va!?

Nu ska jag ner och dra en fika med moster och kusin, och sen hoppas jag på en promenad mellan läxläsningeN, intresserad?
HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0