livet leker, nästan

nu ska jag tala om för er mannar att jag har inte haft något liv överhuvudtaget de senaste två veckorna. Dagarna bara går och jag bara pluggar, ändå känns det inte som jag hinner med allt. Egentligen känns det som de senaste två åren, sedan vi började med betyg, har varit så!

Tänk när man var liten, då var livet på topp! Man behövde inte bekymra sig över någonting och livet bara lekte. Man gjorde olika roliga saker varje dag och skolan tyckte man det var roligt att gå till. Det var tider det.. men det är väl bara att inse att man är 15 år nu, tyvärr. Om tre år är jag myndig, fytterackarn. Livet bara rullar, men det känns som jag inte hänger med. Det känns som jag försöker springa ikapp, men det rullar för fort, typ. Oerhört djupa tankar av en dyster femtonåring med för många låttexter i huvudet. Tackåhej, CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0