handbollsmatch

ställde klockan på 7 en lördagmorgon och skuttade upp ur sängen pigg som en lärka. Efter det kastade jag glatt i mig min frukost och var klar en halvtimme innan vi skulle åka, nästan... fast tvärtom.

Matchen började klockan tio i svanesund, och vi  var taggade. Vi började jättebra och tog ledningen med några bollar direkt, men sen hände det som alltid händer kfum trollhättan a-flickor. Vi sänkte oss efter typ halva första halvlek och hann inte ta igen till halvtidsvilan. Vi låg alltså under med några mål när det var dags för halvlek.

Mitt i det seriösa halvtidssnacket bröt linnea larsson och hanna hennings ut i ett vidundrande skratt, haha. Ingen idé att jag förklarar varför, ni som vet om vad det handlar om vet redan om det. Kul var det iallafall!

I andra halvlek tog vi nya tag och var riktigt bra, men vi hann aldrig komma ikapp så det slutade med att vi förlorade med två bollar, men vi ska ändå vara riktigt nöjda. Det var inte lika många tappade bollar som det brukar vara, det var go stämning och vi var skitbra i försvaret (förutom att vi släppte alla returer). Stina ska ha ett stort plus, underbar är hon!

Just nu känner jag mig lite mörbultad, men det är väl så man känner sig när man är linjespelare. Har lite ont i axeln, tummen och lite rivmärken på armarna, men annars klarade jag mig rätt fint;)

Nu räcker det, HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0