handbollhandbollhandboll

det här kommer bli ett handbollsinlägg känner jag redan nu, så ni som inte bryr er kan ju blunda eller nåt.
Jag vet inte riktigt vad som är felet med handbollen. Allt funkar prima med linjeinspel och linneas humör på träningar, men på match är det som bortsprunget? Det första kanske leder till det andra, men ändå..

Vi spelade alltså match igår hela träningen. Första halvan var skit rent ut sagt, och helt ärligt så gick det skit för alla. Efter lite vattendrickande och peppning (110%pepp, nästan) blev det lite bättre i andra iallafall.

Eftersom jag inte fick några pass under hela första halvlek blev jag ganska sur, inte så konstigt egentligen. Eftersom jag ville att alla skulle vakna upp lite så tänkte jag att jag skulle gå ut på skytt. Kan inte direkt säga att jag gjorde ett mycket bättre jobb där ute men.. hoppas iallafall att alla fattade att snart får linjeinspelen komma annars kan man ju lika gärna ställa en kon där, ungefär. Jag VET att det är mitt fel att jag inte får pass också, men ett pass hade ju varit en fördel;)

Nu ni inte missuppfatta detta! Jag tycker att vårat lilla lag är urgulliga;), eller som fanny sa: "vi är inte så bra, men vi är rätt söta ändå!" och jag kan säga annat än detsamma. Det jag tycker vi borde förbättra är först och främst passningarna, haha och det behöver vi VERKLIGEN förbättra! Vi måste också blit bättre på det jag, helena och elin pratade om igår. Vi måste hjälpa varandra mer och satsa för att ge varandra lägen, annars funkar det ju inte!

Okej, det här kan ha vart det tråkigaste och mest ointressanta inlägget i min lysande blogg-karriär, men nu kan det ju bara klättra uppåt?

Ska på träning och steka sönder snart, taggad som fazen!
Tack&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0