fysik
då var det över. Det djävulusiska no-provet gjordes idag. Som tur var sov jag över hos elin och vi pluggade no hela natten typ, okej kanske inte men nästan iallafall. Det kändes som det gick ganska okej, tusen gånger bättre än jag trodde iallafall! "nu ligger vi nog nästan på g-nivå iallafall..."

Hade ju även matteprov i fredags, så två goa prov är borta ur planeringen, rätt skönt. Nu är det bara praktiskt prov i no och hemkunskap, fetaste tyskaprovet på fredag, syslöjdsinlämning, idrottsbeting, so-prov, fysik-inlämning och engelska extragrej plus plugga in vackra luciasånger kvar att göra inom den närmsta tiden. Låter det fräscht? Säg till om ni vill byta.

Idag är det öppet hus på måg där jag kommer att vandra runt bland tomtar och troll i tre läsår framöver. Är nästan helt inne på samhäll-ekonomi nu. Jag visste ju från första början att jag ville gå samhäll, var inne på samhäll-samhäll först men matte är mer min grej än historia så jag tror ekonomi passar bättre, haha!

Efter detta är det träning, ska faktiskt bli riktigt kul! Det var flera år sen jag tränade nu känns det som, över en vecka! Det händer inte ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0