FEL, men ändå rätt

igår kan jag bara säga att det var en SJUKT rolig och bra dag, det behövdes verkligen. Jag var med frida och elin och vi pratade och pratade och pratade. Vi pratade om allting! Vi pratade om att vi har levt ungefär en fjärdedel av våra liv snart, att vi har växt ifrån varandra och att livet kan vara bra jobbigt för alla. Vi behövde prata med varandra alla tre och jag tror verkligen det gjorde gott på alla, man behöver nog prata mer än man tror (säger jag som inte kan prata med någon om någonting typ, förutom om jag får dra en terapirunda på guran). Vi bestämde lite grejer också, och det känns bra att jag skriver upp allt så vi inte glömmer't. Vi ska träffas minst en gång i veckan, det kan vara en söndagsfika, en onsdagspromenad eller bara lite gammal hederlig lördags-sång, det viktiga är att vi träffas alla tre och att vi inte växer ifrån varandra. Vi ska också känna att vi kan prata med varandra om ALLTING, och det ska stanna mellan oss. Vi bestämde oss också för att införskaffa kalendrar alla tre. Det låter grymt töntigt, men det finns så många saker som man har i hjärnan som borde stanna där men inte gör det, bättre att ha det i en töntig kalender och slippa gå runt och oroa sig för allt man har glömt. Vi pratade om tusentals saker till men som sagt, det stannar mellan oss.


Tjejer. jag älskar er , och jag vet att jag inte säger det tillräckligt ofta.


Kommentarer
Postat av: fizzzkeN

tack för att ni finnns :)

2008-11-16 @ 15:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0