åhej

har inte skrivit på ett tag nu men jag har väl mina anledningar antar jag. Orkar inte skriva om allt nu, det får bli någon annan dag. Det fixar sig det här, vi är krigare båda två. Det var bäst såhär, även fast det är jävligt jobbigt just nu..
Det enda jag kan säga är att det ska bli helt underbart att åka bort i tre veckor och hämta andan lite. Allt har gått så fort nu på sista tiden och jag har inte riktigt hängt med.
Jag har även för höga krav på mig själv när det gäller skolan. Egentligen skulle jag bara kunna ta det lugnt, jag kommer lätt in på samhäll ändå, men det fungerar inte i min hjärna. Istället sätter jag ännu högre krav och blir inte nöjd förrän jag når dem. Jag förstår mig verkligen inte på mig själv.
Snart åker min vapendragare Elin till indianerna också, hur ska jag klara detta? Kommer sakna dig något sjukt babe.

Nu ska jag göra lite syslöjdsinlämning,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0