tjockizar

go dag idag. Började med att jag och fridiZ drog badhuset, nea hade nämligen varit sjuk under simningen. Började med att simma längderna och sen satte vi oss i bubblet. Efter ett tag kom världens fetaste man (skojar inte) och satte sig i bubbelpoolen, då gick vi och bastade, haha. Där satt vi en stund och sen duschade vi och skulle gå till skolan. På vägen kom vi på att vi kunde kirra en burger så det gjorde vi. Drog varsin fet burgare och varsin stor pommesfrites-tallrik på vägen tillbaka till skolan, hahahaha.

I skolan var det julpyssel med filthjärtan och rim. Bästa rimmet var: Klä-klä-klänning rimmar på tärning. Sen körde jag, valbone och emil ljus-stöpning till 110%, stencoola.

Har kommit en bit med packningen nu iallafall, duktig? (A) Ska försöka packa klart idag..
Men ska kila, hej!

OCH FÖRESTEN ETT VIKTIGT MEDDELANDE, ALLA, VERKLIGEN AAAALLLAAA MÅSTE MAILA MIG NÄR JAG ÄR I UTLANDET,OKEJ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0