Lucia med stort L

idag var det alltså dagen D, eller kanske L. Lucia. Herre min gud, himmelens och jordens skapare.
Nej men så farligt var det inte. Det gick inte så jätteJÄTTE dåligt som jag trodde det skulle, okej på GE-E-E OSS blev det lite surt men annars helt ok, kunde dock inte alla texter, men då stod jag och log sött istället.

Det roligaste var när jag så högtidligt skulle gå ner och hämta ett halsband. När jag sedan skulle upp för de två trappstegen igen snubblade jag till, jag ramlade inte alltså men det var nära! Hahahaha, då försökte jag låta bli att skratta men det gick inte! Har även hela detta spektakel på film, satt och skrattade åt det nyss!

Just nu är jag lite mörbultad. Efter att ha stått för allmän beskådan i 45 minuter med händerna ihop i dajmläge, en fet varm hård åtklämmande krona på skallen, stearin droppandes på huvudet och i håret, ja då mår man inte tiptop! Hade, och har fortfarande, ont i huvudet och axlarna, men vad gör man inte för sina medmänniskor?
Sprida värme, kärlek och ljus=stenbra! hahahaha jag är inte normal någonstans tror jag..

Ni får hoppas på bilder senare! De kanske dyker upp, vem vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0