live from finlandia

är just nu i finland! Vi har alltså kommit en bit på vår resa. Planet lyfte från landvetter 12.55 och landade här typ 15.00 lokal tid, det tog bara en timme att åka med vi hoppade över en timme eftersom det är tidsomställningsgrej.. Vi har alltså varit här i ett antal timmar nu och det är några kvar, planet går 23.55 till Bangkok! Vi har jätteroligt här..

Snart blir det alltså flygresa på ca. 12 timmar till bangkok, landar 16.00 lokal tid. Efter det ska vi åka bil i typ 3 timmar och sen är vi framme. Då kommer man nog inte vara lite smått trött.

Jag kommer att försöka vara inne på datorn lite då och då, kanske blir något blogginlägg, vem vet. Men alla måste maila mig så jag håller mig uppdaterad!! Annars blir jag sur..

Föresten! det är ingen idé att ni skickar sms för jag har inte med mobilen!

Men ska börja ladda inför flygresan nu, det är ju trots allt bara två timmar kvar nu.. jippie!

ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0