jao7482956

livet leker, snart ligger jag i thailand och steker.
Jag har inte fattat det än. Det känns som det bara är något jag har drömt eller något, så jag orkar inte packa, haha. De andra jönsarna springer runt som blådårar med saker hit och dit medan jag sitter på mitt rum och fundilerar. Nej men jag ska allt börja packa snart, bara inte idag, kanske inte imorgon heller..

Nu har elin iallafall åkt iväg. Det var inte lite sorgligt igår, fast jag har inte riktigt fattat det än tror jag, fyra veckor är länge.. Kommer sakna soender min elskling, kommer inte ha någon att säga dåliga skämt med:( Men vi kommer allt ha det skitbra båda två, det vet jag! JIIIHOOO

PÅ MÅNDAG GÄLLER DET.
pingstkyrkan. 750 pers. Linnea. Skrattar. Och. Lipar. Sönder.     typ
kommer gå galant.............................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0