fläzko

nu har jag missat lite dagar, men orkar inte skriva om det just nu, orkar ingenting just nu typ!
idag har min dag varit rätt lyckad, iallafall på gympan..
Vi spelade handboll vilket vi aldrig gör och det firade jag med att skaffa mig en fläskläpp med ett djupt jack i som blodet bara sprutade ur, typ. Hahahaha! Var på vårdcentralen där dom tejpade ihop mig lite. Nu får jag inte prata egentligen och inte träna på ett litet tag. Lycka till med det! Ska tillbaka dit på onsdag och om tejpen inte har funkat som den ska blir det sy-möte för min del, längtar<3.

Just nu sitter jag här HELT STILLA OCH TYST och pluggar lite, och idag har jag faktiskt pluggat lite på riktigt, stjärna i kanten? Är fortfarande lite snurrig helt ärligt, vet inte om det var för att jag kanske fick en smäll i huvudet eller om det bara var för att det blödde en del. Men som sagt, man är väl en hårding. En hårding med plast-tand och fläskläpp, yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0