cashen flödar..

kom  nyss från kyrkan för andra dagen i rad. Haha, okej jag ska förklara.
Vår musiklärare har en kör (ni har säkert läst i tidningen) och de skulle ha konsert och behövde en lucia som skred längs altargången och Tjolle frågade mig. Hygglig som man är svarade man ju ja.. Två kvällar i rad har jag alltså gått genom en fullsatt stadskyrka med hela utstyrseln på mig. Detta spektakel tog ca. 30 sekunder varje gång, och tjänade 400 spänn! En go minutlön på 400 riksdaler alltså, det blir en timlön på 24 000:- inte illa.. Hahaha

Just nu sitter jag och linus vid varsin dator i min säng och laddar ner jullåtar för fulla muggar! Julstämningen höjs mer och mer för varje sekund..
Ska försöka packa klart idag, "lycka till, du har ju hela golvet fullt med skit" säger linus i bakgrunden..

nu ska jag fortsätta med jullåtarna, GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0