barnmat<3

jag vart rätt söt idag. Läppen var mindre men det gjorde fortfarande rätt ont. Vi har nån specialgrej på skolan så att man kan äta frukost där, så det skulle jag och mina matroser göra. Var ändå tvungen att sörpla i mig lite blåbärssoppa innan jag gick till skolan, förstod ju själv att jag inte skulle få i mig så mkt där. Väl där tog jag mig ett glas youghurt och sög i mig den med mitt medtagna sugrör! HAHAHAHAHA SÅ COOLA ÄR BARA VISSA!!

I början av dagen pratade jag ingenting, kunde knappt prata heller för den delen. Skrev istället till elin på ett papper som ganska snabbt blev överfullt. I slutet av dagen när läppen hade blivit ännu bättre och jag faktiskt kunde prata någorlunda sket jag i att vara tyst, ni fattar nog inte hur jobbigt det är! Så jag pratade på som vanligt. Det roligaste är att jag skrattar åt mig själv hela tiden så fort nån tittar på mig typ, och de gör så jävla ont när jag skrattar! Det är lite synd, får väl helt enkelt bli en tråkig människa istället, en människa utan smärta.

När jag kom hem åt jag två burkar barnmat och lite isärklippta godisar! Hahahahaha herregud.. Idag blir det nog bara plugg och att försöka hålla mig för skratt, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0